wtorek, 24 lutego 2015

Urodzinowe podsumowanie

Trudno uwierzyć, że jeszcze to robię. Dwa lata to szmat czasu, nawet jeśli przez parę miesięcy nic nie pisałem. Blog ździebko się rozwinął o program w UMK TV (2 odcinki) i chyba ostatnich parę tekstów jest lepszych niż początkowe.




W tym miejscu chciałbym podziękować ludziom, którzy mnie najbardziej wspierali w tworzeniu Serialopolis: mojej siostrze Oli, która wyperswadowała mi likwidację bloga. Mojemu bratu Markowi za polecanie seriali (napisał parę tekstów do NaEkranie, więc jest ekspertem), rozmowy o serialach i za polubienie fanpejdża. Redakcji UMK TV za realizację programu, a zwłaszcza Piotrowi Knutowi i Łukaszowi Klimkiewiczowi. Beacie Mądrej, Joannie Posorskiej i Adriannie Tokarskiej za dyskusję o Supernatural oraz Piotrowi Michalczewskiemu i Marcinowi Tokarzowi za komentarze pod wpisem o Black Sails (wszystko na fejsie).

Możecie życzyć blogowi 100 lat w komentarzach. Nie krępujcie się :P

Linki do programu znajdziecie tutaj:
Serialopolis 1
Serialopolis 2


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz